Regulamin

    IPostanowienia początkowe

    1. Sklep internetowy PerfumyFM, który jest widoczny pod adresem strony internetowej: www.perfumyfm.pl zarządzany jest przez distrib Leszek Kornasiewicz, z siedzibą w Besku, ul. Błonie 44, zarejestrowana w CEIDG. NIP: 6871966200, REGON: 523724351.
    2. Regulamin jest skierowany do konsumentów i ustala zasady, a także warunki umowy sprzedaży na odległość.

    II. Słownik pojęć użytych w Regulaminie

    1. Konsument​ – osoba fizyczna dokonująca ze sprzedawcą czynności prawnej, w tym zawarcie Umowy Sprzedaży, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    2. ​Sprzedawca ​- osoba fizyczna ​prowadząca działalność gospodarczą pod firmą distrib Leszek Kornasiewicz, wpisaną do CEIDG prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 6871966200, REGON: 523724351.
    3. Klient ​- osoba, która nabywa produkty na własny użytek.
    4. Sklep internetowy/sklep PerfumyFM ​- prowadzony przez sprzedawcę pod adresem internetowym http://www.perfumyfm.pl
    5. Umowa na odległość – zawarta z klientem w ramach systemu zawierania umów na odległość, bez fizycznej obecności podmiotów, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
    6. Regulamin ​- regulamin sklepu.
    7. Zamówienie ​- oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego, określające co najmniej rodzaj, liczbę Towarów, dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Akceptacja Zamówienia przez Sprzedawcę oznacza zawarcie umowy sprzedaży.
    8. Formularz zamówienia – formularz umożliwiający złożenie Zamówienia, poprzez dodanie produktów do koszyka oraz określenie zasad umowy sprzedaży, czyli również sposobu płatności i dostawy.
    9. Koszyk ​– usługa udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta ze sklepu internetowego, polegająca na umożliwieniu mu łatwego złożenia Zamówienia jednego lub kilku Towarów. Koszyk gromadzi składane przez klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży, tj. w ramach jednego zamówienia można złożyć więcej niż jedną ofertę zawarcia umowy sprzedaż.
    10. Produkt ​- przedmiot umowy sprzedaży między sprzedawcą, a klientem, dostępny w sklepie – rzecz ruchoma/usługa.
    11. Umowa Sprzedaży – w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Towaru za zapłatą ceny powiększonej o ewentualne opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa, w szczególności niniejszy regulamin.

    III. Kontakt z PerfumyFM 

    1. Kontakt telefoniczny: +48 780 638 449
    2. Adres e-mail sprzedawcy: sklep@perfumyfm.pl

    IV. Dostawa / Płatności

    1. Klient może wybrać następującą metodę dostawy zamówionego produktu:  przesyłka kurierska zagraniczna, przesyłka paczkomatowa, przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
    2. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia w dostawie, może się opóźnić z niezależnych przyczyn.
    3. Klient ma możliwość wybrania płatności: PayU/Przelewy24/PayPal /karta płatnicza, Płatność za pobraniem
    4. W paczce z zamawianym produktem sprzedawca umieszcza paragon fiskalny. Faktura jest wystawiana na życzenie klienta i przesyłana drogą mailową.

    V. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru

    1. Konsument ma możliwość odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podawania jakiejkolwiek przyczyny lub dokonać wymiany w terminie 30 dni – zanim odeślesz – upewnij się, że produkt, który zwracasz nie nosi śladów użytkowania.
    2. Od momentu dostarczenia produktu konsumentowi zaczyna się odliczanie 30 dni – wspomnianych w powyższym podpunkcie.
    3. Konsument ma prawo by odstąpić od umowy zawartej na odległość poprzez odesłanie produktu wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu  ( formularz do pobrania znajduje się na dole regulaminu)
    4. Klient ma obowiązek wysłać formularz wraz ze zwracanym produktem JEDNĄ PACZKĄ.
    5. Aby dokonać zwrotu produktu, prosimy kierować przesyłkę na adres: distrib, Hetmańska 37/12, 35-045 Rzeszów.
    6. Nie odbieramy paczek, listów wysłanych do nas za pobraniem.

    Następstwa odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

    1. Gdy dojdzie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość – uważa się ją za niezawartą.
    2. Sprzedawca jest zobligowany do zwrócenia konsumentowi dokonanych przez niego płatności, w terminie do 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
    3. Środki pieniężne zostaną przez sprzedawce wysłane na numer rachunku bankowego, który został wskazany przez konsumenta w formularzu.
    4. Sprzedawca zleci zrealizowanie zwrotu pieniędzy dla konsumenta, gdy otrzyma zwracany produkt.
    5. Do obowiązku konsumenta należy odesłanie produktu, wraz z formularzem zwrotu, na adres korespondencji sprzedawcy, podany w niniejszym Regulaminie, najpóźniej do 14 dni od dnia, w którym zawiadomił sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Jeśli konsument odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni, to termin zostanie zachowany.
    6. Koszty zwrotu Produktu ponosi konsument.
    7. Za zmniejszenie wartości produktu odpowiada konsument, oznacza to, że korzystanie z niego odbywało się w sposób inny niż to było przewidziane do stwierdzenia funkcjonowania i cech produktu.

    VI. Wymiana produktu

    1. Aby dokonać wymiany produktu, prosimy kierować przesyłkę na adres: distrib, Hetmańska 37/12, 35-045 Rzeszów. Przesyłka powinna zawierać informację o numerze zamówienia, adresie do wysyłki, a także na jakie produkt mamy wymienić. Konsument ponosi koszty wysyłki oraz ponownego nadania.
    2. Gdyby sprzedawca dostarczy klientowi inny towar niż był zamawiany to koszt wymiany towaru ponosi sprzedawca.

    VII. Gwarancja i reklamacja

    1. Umowa sprzedaży dotyczy tylko nowych produktów.
    2. W przypadku gdyby wystąpiła wada produktu zakupionego u sprzedawcy, klient może dokonać reklamacji opierając się o przepisy dot. rękojmi w kodeksie cywilnym.
    3. Reklamację powinna być zgłoszona pisemnie (wysłana listem) lub drogą elektroniczną na adres: sklep@perfumyfm.pl.
    4. Produkty odsyłane do reklamacji prosimy wysyłać na adres: 
      distrib, Hetmańska 37/12, 35-045 Rzeszów, wraz z pismem reklamacyjnym.

    VIII. Pozasądowe możliwości dochodzenia roszczeń i rozpatrywania reklamacji

    1. Informacje szczegółowe skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych możliwości dochodzenia roszczeń i rozpatrywania reklamacji oraz zasady są dostępne na stronach internetowych rzeczników konsumentów powiatowych (miejskich), a także organizacji społecznych, do których zadań należy ochrona konsumentów oraz na stronach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 
      http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
    2. Konsument powinien zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), wraz z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    3. Konsument wraz z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą ma prawo zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.).
    4. Darmową pomoc konsument uzyskać może w sprawie rozstrzygnięcia sporu między sprzedawcą, a nim, korzystając z pomocy organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, a także powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

    IX. Ochrona danych osobowych

    1. Usługodawca jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu. Dane osobowe przetwarzane są w zakresie, w celach i w oparciu o reguły wskazane na stronie sklepu w polityce prywatności. Dobrowolne jest podanie danych osobowych. Każda osoba, której usługodawca przetwarza dane osobowe na uprawnienia do ich aktualizacji, poprawiania i do wglądu.

    X. Postanowienia końcowe

    1. W języku polskim są zawierane umowy ze sklepem internetowym.
    2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu w każdym czasie z ważnych przyczyn – np. zmiany przepisów, zmiany dostaw, sposobów płatności.
    3. W tematach nieuregulowanych w regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
    4. Klient jest uprawniony do skorzystania z pozasądowych możliwośco rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR.

    Pliki do pobrania